تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد :

دید کلی :
هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 72 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


توضیحات کامل :

هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 72 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد
فهرست مطالب
مقدمه
تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری
چرخه زندگـــی مشتری و چرخه خدمت مطلوب در فرایند CRM
جلب اعتماد و رضایتمندی مشتری کلید مدیریت ارتباط با مشتری
سازمان‌دهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری
الگوها و مدلهای سنجش رضایت‌مندی در مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری
فنآوریهای مدرن و به روز و مدیریت ارتباط با مشتری
فناوری اطلاعات و بهره‌وری بنگاههای اقتصادی و بهبود CRM
مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری
مدیریت ارتباط و تمرکز بر مشتریان کلیدی
پیشینه تحقیق

 

 


گذر از اقتصاد صنعتی و از میان رفتن مرزهای جغرافیایی کسب و کار و به تبع آن شدت یافتن رقابت موجب شده است تا مشتری به عنوان رکن اساسی و محور اصلی فعالیتهای سازمان مطرح شود. سازمانها به این مهم دست یافته‌اند که حفظ مشتریان فعلی ارزان‌تر از جذب مشتریان جدید است و بهترین راه حفظ مشتریان به دست آوردن رضایت آنان است. همچنین تحقیقات نشان داده که رضایت مشتریان می‌تواند منجر به نام تجاری معتبر و در نتیجه سودآوری مؤسسه شود. مدیریت ارتباط با مشتریان در دهه 90 میلادی همراه با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار با هدف بازگشت به بازاریابی فردی تعریف شد و تکامل یافته است. هدف از استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری افزایش سودآوری و نرخ جذب و تسهیل در فرآیندهای مرتبط در سازمان است.

 

 

 

علاوه بر موارد اشاره شده در بالا امروزه در دنیای تجارت, مدیریت این اصل که مشتریان محور اصلی تجارت بوده و موفقیت شرکت بستگی به بهبود روابط مدیریتی دارد را به رسمیت می‌شناسد. از طرفی نگرش شرکتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضای رقابتی به ناگزیر بر جلب هر چه بیشتر رضایت مشتری برای فروش وکسب سود بیشتر متمرکز شده است. با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعاد نوین, مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیتهای سازمانها درآمده است؛ به نحوی که ازدیدگاه رقابتی, بقا و تداوم حیات سازمانها در گرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود است.

 

 

 

در این اثنا مدیریت ارتباط با مشتری  یک فرایند تجاری است که تمام جوانب مشخصه‌های مشتری را آدرس‌دهی می‌کند, دانش مشتری را بــه وجود می‌آورد, روابط را با مشتری شکل می‌دهد و برداشت آنها را از محصولات یا خدمات سازمان ایجاد می‌کند. بعبارتی مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه‌ای از روشهایی است که یک دیدگاه محکم, منسجم و یکپارچه از مشتریان در گستره کل کسب وکار فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل نماید که هر مشتری یک برنامه کاربردی پیچیده و خبره است که داده مدیریت ارتباط با مشتری را دریافت می‌کند.

لینک کمکی